Arvoisa asiakas

Uudistamme palveluiden hinnoittelua 1.8.2017 alkaen. Tällä sivustolla kerromme sinulle, miten hinnat muuttuvat ja miten saat palvelut jatkossakin edullisemmin.

Usein kysyttyä

  • Miksi hinnat muuttuvat?
    Hintoja muutetaan vastaamaan paremmin niistä aiheutuvia kuluja. Osa hinnoista laskee, osa nouse. Suurin osa pysyy ennallaan.
  • Olen liittynyt etuohjelmaan, koskevatko hinnanmuutokset minua?
    Olet tehnyt hyvän päätöksen liittyessäsi etuohjelmaan. Etuohjelma-asiakkaana saat muutoksen jälkeenkin parhaat edut ja alennukset. Päivittäispankkipalvelut ovat edullisemmat paketoituna kuin yksittäishinnoiteltuina.
  • En ole liittynyt etuohjelmaan, koskevatko hinnanmuutokset minua?
    Muutokset kohdistuvat palveluiden käyttömaksuihin, joihin voit vaikuttaa sillä, miten käytät palveluita. Jos sinulla on päivittäisasiointia Danske Bankissa, sinun kannattaa liittyä etuohjelmaan ja valita itsellesi sopivin palvelupaketti. Samalla saat myös muut etuohjelman edut käyttöösi.
  • Mitä jos vastustan muutosta?
    Muutokset astuvat voimaan 1.8.2017. Jos hyväksyt muutokset, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos et hyväksy muutoksia, sinulla on oikeus vastustaa niitä ja irtisanoa välittömästi tuotteet ja palvelut ilmoittamalla siitä meille viimeistään 31.7.2017. Irtisanomisen jälkeen tuotteita tai palveluita ei voi enää käyttää. Lähetä viesti verkkopankin viestitoiminnolla. Valitse viestin otsikoksi: ”Muu asia” ja kirjoita viestiin aiheeksi ”Vastustaminen” ja kerro, mitkä palvelut haluat irtisanoa. Voit myös soittaa Asiakaspalveluumme 0200 20101 (pvm/mpm) ma–pe klo 9–17. Jos sinulla on pankkitunnukset, varaa ne lähellesi tunnistautumista varten.

Muutokset yksittäisten palveluiden hinnoissa 1.8.2017 alkaen

Vanha hinta € / kplUusi hinta € / kpl
Ilmoitus katteen puutumisesta /kirje56
Kortin kuva-aiheen muutos verkkopankissa1010
Luottorajan muutos verkkopankissa108
Laskunmaksu maksukuoressa /lasku22,20
Laskunmaksu pikamääräyksenä /lasku1517
Saldokysely automaatilla0,300,50
Sovitut tiedot tekstiviestinä (Viestipalvelu /viesti)
0,250,20
Tapahtumakysely automaatilla0,751
Tilinylitysmaksu1012
Tilisiirto ulkomaille henkilöpalveluna muuna kuin SEPA-maksuna1020
Verkkopankkiasiakkaan paperitiliote11,40


Muutokset päivittäispalvelupakettien hinnoissa 1.8.2017


Platinum Plus
vanha hinta €/kk
Platinum Plus
uusi hinta €/kk
Gold
vanha hinta €/kk
Gold
uusi hinta €/kk
Silver
vanha hinta €/kk
Slver
uusi hinta €/kk
Etutasolla 4* 883,53,701,501,50
Etutasolla 3* 993,503,801,501,60
Etutasolla 2* 13,40125,405,904,404,80
Etutasolla 1* 22,40186,406,906,406,80
Opiskelijat*981,501,8000
Nuoriso*10922,3000


* Etutaso määräytyy asioinnin laajuuden perusteella. Asioinnin laajuuden määrittelyn lähtökohtana käytetään toissa kuukauden asioinnin laajuuden keskiarvoa. Määrittelyssä otetaan huomioon seuraavat henkilöasiakastuotteet: Danske Bankissa olevat talletukset, Danske Invest Rahastoyhtiön hallinnoimien rahasto-osuuksien markkina-arvo, Danske Bankista hankittujen Henkivakuutusosakeyhtiö Mandatumin sijoitus- ja eläkevakuutusten markkina-arvo, Danske Bankin arvopaperi-säilytyksessä olevien joukkolainojen jäljellä oleva pääoma, Danske Bankin arvopaperisäilytyksessä olevien pörssiosakkeiden markkina-arvo, Danske Bankissa olevien velkakirjalainojen jäljellä oleva pääoma, luottokorttien korollinen saldo, luotollisen tilin ja käyttölainan käytössä oleva saldo.